بررسی بازی Death Stranding

580

وضعیت آمریکا شکننده شده، و این به شما بستگی دارد که دوباره آن را درست کنید. این یک هذف بلند است که بسیاری از مردم به آن اعتقاد دارند، اما مطمئن نیستید که این کار را بتوانید به انجام برسانید. پیاده‌روی طولانی و خطرناک و اینکه واقعا واضح نیست که آمریکا در وهله اول چه معنایی دارد. به هر حال، شما زمین‌های مرطوب و صخره‌ای را با پای پیاده طی می‌کنید بدون آن که به طور کامل درک کنید که کجا می‌روید. به غیر از هیولاهایی که شما نمی‌توانید ببینید، در بیشتر اوقات هیچ فرد دیگری وجود ندارد – فقط شما و افکار تان، یک قدم جلوتر از بقیه.

به شکل ابتدایی، Death Stranding در مورد آمریکاست. اما هدف واقعی شما در درست کردن این کشور، کمک به مردم، آوردن آن‌ها به یکدیگر و ایجاد ارتباطات، نه برای مفهوم مبهم آمریکا بلکه برای کمک به مردم درون آن است. Death Stranding در جدیت و خوش بینی اش ذاتا امیدوارکننده است. این بازی پیچیده و کند است اما در مرکز آن، هیچ‌گاه در مورد قدرت مطلق و هدفی که می‌توانیم در ارتباط انسانی پیدا کنیم، متوقف نمی‌شود، و این دستاورد بسیار قابل‌توجه این بازی است.

بازسازی این کشور به سادگی گرفتن هر شهر دورافتاده، پاسگاه دورافتاده و فردی بر روی یک شبکه است، که استخوان‌ بندی آن توسط یک سازمان شبه دولتی به نام پل‌ها گذاشته شده‌اند. شما با کاراکتر سام پورتر بریج (با بازی نورمن ریدوس) ، تنها کاری که باید برای بدست آوردن مردم داشته باشید این است که بسته هایی را برای آنها به ارمغان آورد. اکثر مردم به دلیل هیولاهای اسرارآمیز به نام BT هرگز به بیرون نمی روند ، اما برخلاف اکثر مردم ، سام می تواند آنها را به اندازه کافی حس کند تا از کنار آنها عبور کند و محموله های مهمی را به مقصد خود برساند.

تحویل آن‌ها دشوار است. شما براساس ارسال کالا در چند دسته‌بندی مورد ارزیابی قرار می‌گیرید، اما شرایط کالا می‌تواند باعث ایجاد شکستن آن شود و عوامل زیادی وجود دارد که بر ضد شما کار می‌کنند. از گستره وسیعی از تپه‌های سنگی exhaustingly گرفته تا رودخانه‌ها که آنقدر عمیق و عریض هستند که بدون کمک از آن‌ها عبور کنید و با باران های سیل آسا دستو پنجه نرم کنید. قرار گرفتن در معرض آنها می‌تواند کالا را به طور کامل خراب کند، همانگونه که می‌تواند در حال طی مسی دشمنان به این کالاها صدمه بزنن. حتی کوچک‌ترین صخره‌ها هم می‌توانند مشکلات بزرگی برای شما تولید کنند. برای اینکه جای پای خود را حفظ کنید، باید توجه نزدیکی به جایی داشته باشید که در آن گام بر می‌دارید، و در حالی که در زمین سخت و یا زمانی که چیزهای زیادی را حمل می‌کنید، بالانس خود را حفظ کنید.

شبکه کایرال نوعی اینترنت سوپاپ است که به شما امکان می دهد تا اشیاء پرینت سه بعدی را تهیه کنید ، که فوق العاده مفید و به خودی خود انگیزه ای قوی است. هنگامی که در یک ترمینال متصل به شبکه chiral هستید ، می توانید نردبان و طناب مخصوص تراورس را چاپ کنید ، چکمه های جدیدی را که فرسوده شده اند، اسپری تعمیر ظروف آسیب دیده و اصولاً هر چیز دیگری را که لازم دارید با خیال راحت بسازید فقط لازم است محموله را تحویل بگیرید تا زمانی که طرح آن را دارید. همچنین می توانید در مناطق باز تحت پوشش این نوع شبکه ، یک پرینتر قابل حمل را ایجاد کنید که سازه هایی را برایطی کردن مسیر نیاز دارید – چیزهایی مانند پل ها ، برج های نگهبانی و ژنراتورها ، که در هنگام شروع استفاده از اسکلت اسکلت های باتری و وسایل نقلیه ، هستند بسازید.

داستان بازی Death Stranding

شبکه کایرال همچنین به شما امکان دسترسی به مؤلفه آنلاین بازی را می دهد ، که کاملاً ضروری است. شما هرگز بازیکنان دیگر را نمی بینید ، اما تأثیر آنها در اطراف شما است؛ هنگامی که یک منطقه در شبکه است ، می توانید ساختارها و اشیاء به جای مانده توسط بازیکنان دیگر را در طول سفر خود ببینید، به علاوه علائم مفیدی که آنها فقط برای کسانی که بعد از آنها آمده اند ، بگذارید. شما می توانید محموله گمشده شخص دیگری را نیز بردارید و آن را نیز تحویل بگیرید، با دانستن اینکه ممکن است شخص دیگری در بعضی مواقع مال شما را پیدا کند و کالای شما را به مقصد برساند.

شما می توانید برای این ساختارهای پخش کننده کالا به بازیکنان دیگر لایک بدهید و دریافت کنید، و دقیقاً مانند تحویل های استاندارد، این یک انگیزه قوی برای انجام کارهایی مفید برای شخص دیگر است. سیستم لایک به نظر می رسد تفسیر کاملاً آشکار در مورد رسانه های اجتماعی و وابستگی ما به اعتبار گرفتن از آن است و میتواند باعث احساس رضایت شما و دیگر بازیکنان شود.

چند ساعت اول بازی کمترین سرعت را دارد و بخش بزرگی از آن به این دلیل است که شما فوراً به قسمت آنلاین دسترسی ندارید. این یک زمان بسیار باورنکردنی است که در طی آن شما فقط قدم می زنید. کاری که در اوایل کار انجام می دهید ، به دلیل عدم وجود تجهیزات پیشرفته ، بسیار دشوار است و به شما کمک می کند تا با پیشرفت به جلو ، از سایر بازیکنان و تجهیزات بهتر استفاده کنید.

حتی با باز شدن گیم پلی این بازی، شما در ادامه، داستان زیادی را بدون هیچ توضیحی به دست می‌آورید. همه اینها ممکن است در ابتدا به نظر احمقانه برسند، و شما می‌توانید کاملا گیج شوید؛ برای مثال، هر شهری که نیاز دارید به شبکه کایرال اضافه کنید، “گره” در نام خود دارد، و همه آن‌ها به “گره” در یک رشته متصل می‌شوند که کشور را به هم متصل می‌کند.

بررسی بازی Death Stranding

اما داستان واقعاً عمیق تر از آن است. در راستای مضمون ارتباط انسانی ، هر یک از شخصیتهای اصلی که با آنها ملاقات کرده و با آنها کار می کنید داستان خاص خود را برای گفتن دارند. همه آنها یک دیدگاه منحصر به فرد در مورد مرگ دارند که به آنها چشم اندازی به همان اندازه منحصر به فرد در زندگی می بخشد و پرده برداری از شخصیت های آنها ، از سرچشمه واقعی نام های آنها که معمولاً تحت اللفظی خود هستند ، کمک می کند تا کلیه ملیله های Death Stranding را از تجربیات بشری بگیرند. در حالی که به سام باز می شوند ، سام به نوبه خود با آنها روبرو می شود و در شخصیت خودش از مرد محفوظ و بی هیجانی که ظاهراً در آغاز حضور داشت ، به شخصیتی مجزا تبدیل می شود.

بجنگ اما به مرگ نه بگو

شما می توانید به زودی از آن فضای مجازی خارج شوید، با تغییر موسیقی شلوغ کننده که سیگنال قلمرو BT را نشان می دهد. BT های دنیای دیگر با نزدیک شدن به شما می توانند وحشتناک باشند و موسیقی هم باعث میشود تا شما در نقش کاراکتر نفس هایتان را حبس کنید تا بتوانید بی سر و صدا از طرف آنها دزدکی رد شوید. اما مواقعی وجود دارد که شما باید به شکل واقعی خود با یک BT بجنگید و برای آن ، شما اسلحه های تخصصی نیاز دارید تا آنها را سرنگون کنید. این BT ها اشکال انسانی نیستند که بر فراز زمین شناور می شوند بلکه وحشتی عظیم که در زیر ابرهای خون جیغ می‌کشند. نبرد از نظر مکانیکی ساده است – شما بیشتر باید قبل از آنکه به شما ضربه بزنند، کمی حرکت کنید و به آنها ضربه بزنید – اما توالی ها بصری و هوشیارانه را باید حقظ کنید.

در حالی که BT و MULE ها هنگام تحویل کالا بارها باعث نگرانی هستند، شخصیت مادس میکلسن نیز وجود دارد ، مردی که از طریق خاطراتی که سام معرفی کرده است او بخش های اختصاصی خود را نشان می دهد که ساعت تحویل های ساده را نشان می دهد ، و این بخش های بسیار کوتاه هستند که در جهت هنری خود جالب توجه اند و به بقیه بازی اضافه می کنند. شما دقیقا نمیدانید دوست کیست دشمن کیست.

کاریکاتوریک ترین دشمن تروی بیکر هیگز است ، تروریستی که به نظر می رسد ناهنجاری های او هیچ محدودیتی ندارد. از بین همه شخصیت ها ، هیگز ضعیف ترین است و تفاوت های کمتری نسبت به هر کس دیگری در بازیگران دارد. او واقعاً فقط به عنوان یک شخصیت بد برای ایجاد انگیزه در بازی برای مقابله است.

Death Stranding یک بازی سخت ولی جذاب است. موضوعات متنوعی درهم تنیده بسیاری وجود دارد ، و نام های احمقانه ، لحظات و نمایش های حاوی پیام های بزرگ است. این اتفاق در لحظات دلپذیرتر بازی بسیار واضح تر اتفاق می افتد ، وقتی نردبان مورد نیاز خود را پیدا می کنید که یک بازیکن دیگر پشت سر گذاشته یا نامه ای از NPC دریافت می کند که از تلاشهای شما تشکر می کند، احساس مثبتی پیذا میکنید. در حقیقت، هم در داستان و هم در گیم پلی آن استدلال می کند که بدبختی چیزی است که باعث می شود کارهایی که ارزش انجام دادن دارند را انجام دهید و زندگی ارزش زندگی را فراهم می کند. این یک بازی است که نیاز به صبر ، شفقت و عشق دارد ، و همچنین یکی از مواردی است که ما در حال حاضر به آن احتیاج داریم.

9
  • امتیاز به این بازی 9
ممکن است شما دوست داشته باشید